محمد مسلمی: کاش دنیا دست بچه ها بود/ مسئولان با یک سلیقه ای آمدند که فکر می کنند خدمت می کنند ولی در اصل دارند خیانت می کنند + فیلم

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، « فیتیله ، جمعه تعطیله» جمعه های خیلی از بچه های ایران زمین و البته بزرگترها را سرشار از انرژی مثبت و شادی می کرد. سه عموی مهربان، از یک صندوقچه بیرون می آمدند و می رفتند به خانه های مردم در کل کشور. این برنامه آنچنان محبوب بود که کودکان دوست داشتند فقط آیتم های مختلف آن را ببینند و گاهی زنگ می زدند به روابط عمومی شبکه تا کمتر کارتون و انیمیشن پخش کنند و بیشتر عموهای محبوبشان را در قاب تلویزیون نگاه کنند.

محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی، سه عموی مهربان و پر شور این برنامه بودند که تهیه کنندگی اش را مجید قناد بر عهده داشت که بعدا به عنوان مجری همین برنامه، بیشتر در تلویزیون دیده شد.

محمد مسلمی، بازیگر و مجری برنامه کودک، یکی از عموهای فیتیله ای با حضور در تحریریه خبرگزاری رکنا، با خبرنگار اجتماعی این رسانه به گفت و گو نشست تا از حال و روز این روزهای کار برای کودکان در تلویزیون سخن بگوید.

او سال 1364 کارش را شروع کرد و در سال 1370 تئاتر را شروع کرد. همچنین 6 سال هم با تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر به شهر، در سراسر کشور، برنامه های شاد برای کودکان حتی در نقاط صفر مرزی اجرا می کردند.

محمد مسلمی، همچنین در ادامه از خاطراتشان نیز سخن گفت.

این مجری و بازیگر در خصوص جمع شدن برنامه فیتیله سخن گفت. برنامه ای که برایش حکم فرزندش را داشت. محمد مسلمی در این خصوص گفت: وقتی مدیران عوض شدند، سیاست هایشان نیز تغییر کرد. ای کاش حداقل به جای برنامه هایی که حذف می کنند، جایگزینی می داشتند.

محمد مسلمی تاکید کرد: مسئولان به طوری جلو آمده اند که فکر می کنند دارند خدمت می کنند ولی در اصل دارند خیانت می کنند. مخاطب را نمی شناسند و اصلا مخاطب برایشان مهم نیست. امیدوارم مسئولان یک فکر یکپارچه کنند. 

کدخبر: 936356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی
آیا این خبر مفید بود؟