بهزیستی کرج از خانواده دارای فرزند سه قلو تقدیر کرد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این بازدید که جهت حمایت از این خانواده ها و پیگیری درخواست ها و برطرف کردن مشکلات فراروی آنان انجام پذیرفت ،«محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اهمیت موضوع جوانی جمعیت با در نظر داشتن نقش ایجابی عامل جمعیّت در پیشرفت کشورگفت: خانواده های دارای فرزندان دوقلو و بالاتر از خدمات بهزیستی اعمّ از خدمات مستمر و غیر مستمر شامل مستمری ماهیانه، هزینه معیشت، هزینه درمان، وام اشتغال، شیرخشک ، پوشک، البسه و کمک های موردی وهمچنین خدمات مشاوره، خدمات مددکاری و آموزش‌های مهارت‌های زندگی و... بهره‌مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی برای خانوارهای دارای فرزندان دوقلو و بالاتر از مبلغ یک میلیون و ۹۶۵ هزارتومان تا دو میلیون و ۴۰۲ هزارتومان بسته به بُعد خانوار مستمری ماهیانه پرداخت می کند افزود: در شهرستان فردیس ۱۳۵ خانوار دارای فرزندان دوقلو، سه قلو و چهارقلو در تحت پوشش بهزیستی این شهرستان می باشند و خدمات دریافت می کند.

گفتنی است در این بازدید کمک های معیشتی اعمّ از بسته ارزاق، وسایل تفریح و سرگرمی و اسباب بازی و هدیه نقدی و لوح سپاس به پدر و مادر این خانواده اهداء شد.

سه قلوها

کرج

کدخبر: 964646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟