امکان دریافت مجوز تاسیس کودکستان برای نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی فراهم شد

به گزارش رکنا، پیرو رهنمودهای رئیس جمهور در مراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار در خصوص برنامه ریزی و اقدام لازم برای راه اندازی مهدکودک در ادارات و سازمان‌های دولتی، سازمان تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش اقدامات مهمی در همین راستا انجام داده است. 

در راستای ماده ۲۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با هدف تکریم و حفظ حقوق مادر و کودک، امکان دریافت مجوز تاسیس و فعال‌سازی کودکستان برای دستگاه ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی دولتی و غیره دولتی وجود داشته و قابل استفاده است.

لازم به ذکر است که سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، راهنمای دریافت مجوز تأسیس و فعال‌سازی خدمات کودکستانی برای دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی را آماده نموده که از طریق لینک https://koodak.medu.gov.ir/fa/node/۷۹۴۰۳ قابل دسترسی برای عموم است.

همچنین به منظور فراهم‌سازی شرایطی جهت استفاده عموم ملت شریف ایران از این دست از خدمات، فهرست کودکستان‌های فعال دارای مجوز هر منطقه، ناحیه یا اداره کل آموزش و پرورش استان، قابل استعلام بوده و بزودی در سامانه کودکستان‌یاب smttk. gov. ir قابل دسترسی خواهد بود.

کدخبر: 965759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟