مدیران منابع طبیعی باید در خصوص قطع 4 هزار درخت در الیمالات پاسخگو باشند/ مدعی العموم ورود کند/ اموال عمومی به تاراج رفته است

حسین آخانی فعال زیست محیطی در واکنش به ساخت پارکینگ مجموعه تفریحی الیمالات در مازندران و قتل 4 هزار درخت در این منطقه به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت:مدیران منابع طبیعی استان مازندران باید در این زمینه پاسخگو باشند قطعا این اقدام بدون هماهنگی مدیران منابع طبیعی انجام نشده است.

آخانی در باره سکوت مدیران منابع طبیعی گفت:جامعه نسبت به قطع درختان حساس است و چنین اقداماتی همیشه آنها را جریحه دار می کند.

قطع درختان الیمالات

مدیران منابع طبیعی باید مجازات شده و خسارت بدهند

این فعال محیط زیست ادامه می دهد:در این خصوص از دستگاه قضا انتظار می رود به عنوان مدعی العموم وارد شده و احقاق حق کند.مدیرانی که در جریان ایجاد این پارگینگ بودند مقصر اصلی ماجرا بودند. و باید تحت پیگرد قانونی بگیرند. هم قانون را زیر پا گذاشتند، هم اموال عمومی را به تاراج دادند.اگر می خواهیم این اجرا به صورت عادلانه مورد قضاوت قرار بگیرد مدیران منابع طبیعی هم باید مجازات شوند و خسارت بدهند.تا این اشتباه و بی دقتی و خطا در استان های دیگر تکرار نشود.

باید از ادامه فساد سرمایه گذار این پروژه جلوگیری کرد/ مردم شکایت کنند

آخانی تاکید می کند: من حقوق دان نیستم، ولی اگر سرمایه گذار اقدام به اعمال نفوذکرده و  فسادی پشت این ماجراست باید روشن شود و از ادامه فسادهای این فرد در تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.مردم هم در این ماجرا می توانند شکایت کنند این مجموعه در تعطیلات نوروز صورت گرفته و خودش نشان از بروز تخلف است.

 

کدخبر: 982798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
منیره چگینی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟