جدول قیمت جدید انواع روغن نباتی در بازار

به گزارش رکنا، بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران به دنبال روند کاهشی نرخ جهانی روغن‌ خام و همچنین نرخ فروش انواع روغن‌ خام از سوی وزارت جهادکشاورزی (شرکت بازرگانی دولتی ایران)، کاهش قیمت روغن نباتی اعمال می شود.

مطابق این تصمیم بنا به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، قیمت مصرف کننده انواع روغن‌ نباتی نیمه‌ جامد و مایع در بسته بندی های مختلف در دامنه 10 تا 15 درصد کاهش خواهد یافت.

به دنبال این تصمیم انجمن صنفی روغن نباتی ایران با ارسال نامه‌ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی را با اعمال کاهش قیمت‌ ها به شرکت‌ های تولید کننده ابلاغ کرد.

در این نامه به مدیران عامل شرکت‌ های عضو اعلام شده «لیست قیمت مصرف کننده جدید که توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در سامانه 124 بارگذاری و ابلاغ گردیده خدمتتان ارسال می‌ شود.

خواهشمند است ضمن رعایت درج قیمت مصرف کننده جدید، امکان دریافت فایل قیمت از سایت 124 نیز فراهم می باشد.»

کاهش قیمت روغن نباتی

کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت انواع روغن‌ نباتی

حسین فرهیدزاده با اشاره به تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای کاهش قیمت انواع روغن نباتی افزود بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران به دنبال روند کاهشی نرخ جهانی روغن‌خام و همچنین نرخ فروش انواع روغن‌خام از سوی وزارت جهادکشاورزی(شرکت بازرگانی دولتی ایران) ، کاهش قیمت روغن نباتی اعمال می گردد.

ریاست سازمان حمایت اشاره کرد بنا به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار ، قیمت مصرف کننده انواع روغن‌نباتی نیمه‌جامد و مایع در بسته بندی های مختلف در دامنه 10 تا 15 درصد کاهش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت بوده و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت 31 استان موظفند به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضمن نظارت بر رعایت قیمت‌های مندرج در سامانه 124 ، کنترل لازم برای فروش موجودی‌های کارخانجات و حلقه‌های توزیع (شرکت‌های پخش ، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، مجازی و ... ) با قیمت‌های جدید را داشته و با هرگونه تخلف بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور برخورد قانونی نمایند.

فرهیدزاده در خصوص روغن‌های فعلی موجود در سطح بازار با قیمت‌های قدیم نیز اعلام کرد: برای این روغن‌ها می بایست تخفیفات لازم برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شود.

لیست قیمت  جدید انواع روغن نباتی:

کاهش قیمت روغن نباتی 1

کاهش قیمت روغن نباتی 2

کاهش قیمت روغن نباتی 3

کاهش قیمت روغن نباتی 4

کدخبر: 924682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟