شناسایی 4 هزار و 44 خانه خالی در هشتگرد

به گزارش رکنا، ذبیح‌اله زارع سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان از شناسایی خانه های خالی در این شهر جدید خبر داد و گفت: طبق بررسی و پیگیری های انجام شده تاکنون بیش از ۴ هزار واحد مسکونی خالی در شهر جدیدمهستان شناسایی و اطلاعات آن ها به سازمان امور مالیاتی گزارش شده است.

زارع تاکید کرد: از مالکان اولیه تمامی واحدهای مسکونی مهر موجود که واحدهای خود را به فروش رسانده‌اند درخواست داریم تا با مراجعه به سامانه و به روزرسانی اطلاعات خود، وضعیت مالکیت کنونی واحدها را مشخص کنند. چراکه بسیاری از معاملات انجام شده غیرقانونی و بدون ثبت در سامانه انجام گرفته و نام واحد خالی با مالکیت مالک اولیه به سازمان امور مالیاتی اعلام می‌شود.

وی همچنین یادآور شد که تمامی مالکان مشخصات واحدهای مسکونی خود را هرچه سریع‌تر در سامانه مستغلات مسکن ثبت کنند چرا که عدم انجام این امر موجب قرارگیری واحد مذکور در لیست واحدهای خالی نیز می‌شود.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید و به گفته سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان، تاکنون ۱۷ گشت کنترل بازار املاک و مستغلات در این شهر جدید انجام و منجر به پلمپ ۱۲ واحد مشاور املاک، ۳۴ فقره اخطار اتحادیه مشاورین املاک، ۱۳ اخطار اداره کل اماکن عمومی و ۱۷ مورد جریمه از سوی اداره صمت شده است.

کدخبر: 952577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟