بلاتکلیفی متقاضیان نهضت ملی مسکن پاکدشت

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، اواخر مهرماه امسال پیامک هشدار اداره راه و شهرسازی استان تهران به تعدادی از متقاضیان موثر طرح نهضت ملی مسکن پاکدشت ارسال شد.

این اداره کل با ارسال پیامکی به شرح زیر از متقاضیان خواسته تا یکماه دیگر 60 میلیون تومان واریز کنند؛

«متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقای/ خانم/ با توجه به پیشرفت پروژه حداکثر تا تاریخ 1402/08/22 ساعت 00:00 مبلغ 600,000,000 ریال به شماره‌حساب ------- واریز نمایید.»

همان زمان یکی از متقاضیان پروژه مذکور با بیان این‌که حدود 160 میلیون تومان واریزی دارم، گفته بود:‌ تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون ریال را طی چند مرحله برای واحد نهضت ملی مسکن واریز کرده‌ام، اما هنوز پروژه موردنظر آغاز نشده است. در این شرایط دلیل درخواست واریز 60 میلیون تومان برای پروژه‌ای که هنوز شروع نشده را نمی‌دانم.

در حالی بیش از 2 ماه از این اتفاق می‌گذرد که خبر می‌رسد تعداد واحدهای نهضت ملی مسکنی که قرار بود در پروژه «کبود گنبد» پاکدشت ساخته شود آب رفته و از 720 واحد به 240 واحد کاهش یافته است.

یکی از نکات قابل تامل در رابطه با پروژه مذکور این است که هنوز کار ساخت واحدها شروع نشده و مشخص نیست سرانجام قرار است چه زمانی عملیاتی اجرایی آن شروع شود. در این بین متقاضیان موثر این پروژه حدود 27 ماه است که در بلاتکلیفی به سر می‌برند و مراجعات آنها به اداره راه و شهرسازی استان تهران نتیجه‌ای در بر نداشته است.

کدخبر: 966497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟