وسط میدان هفت تیر ناگهان پر از آشغال بد بو شد + عکس های یک حادثه

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  در میدان هفت تیر  آن خبر داد .

سرهنگ مجید رنجبر گفت : در ساعت 02:00بامداد در محدوده میدان هفت تیر   یکدستگاه کامیون حامل بار  واژگون می گردد .

به گزارش رکنا، وی افزود : این کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با جداول به پهلوی چپ واژگون می شود.

رنجبر گفت : خودروهای عبوری در حال تردد خیلی خوش شانس بودند که این کامیون در حال واژگونی با وسیله آنان برخورد نکرد و آنان توانستند قبل از برخورد خودروی خود را متوقف و دقیقا قبل از توقف کامل این کامیون آنها نیز متوقف شوند .

وی بیان داشت : بلافاصله پس از این حادثه رییس وتیم های کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : با تلاش های عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده ، نسبت به جابجایی این کامیون اقدام شد و جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ این غول آهنی را به گوشه راه منتقل کرد .

وی از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراهها ، از سبقت و سرعت جدا خوددرای نمایند و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت نموده تا شاهد بروز این حوادث در سطح شهر نباشیم .

واژگونی کامیون

واژگونی کامیون

کدخبر: 715541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟