انفجار گاز در قلعه چنعان شهرستان کارون با 5 کشته و زخمی
حجم ویدیو: 4.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

عارف اصل شرهانی، مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: وقوع انفجار گاز در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون در ساعت ۲۱ و ۳۸ دقیقه شامگاه جمعه، ۲۶ شهریورماه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد و نیرو‌های امدادی بلافاصله از نزدیک‌ترین محل به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه تا کنون در این حادثه ۴ نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است، افزود: نیرو‌های آتش نشانی و هلال احمر در محل حادثه حضور دارند و عملیات آواربرداری در حال انجام است.

علی پهلوان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان داشت: در پی انفجار ناشی از گاز در یک واحد مسکونی در خیابان ۸ شرقی منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از کسب خبر به محل حادثه اعزام شدند.

انفجار گاز

او اظهار کرد: هم اکنون ۷ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از ۳ تیم از هلال احمر شهرستان کارون،۳تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر اهواز به همراه تیم واکنش سریع استان با حضور در صحنه حادثه، در حال عملیات آواربرداری و امداد رسانی هستند.

پهلوان با اشاره به حالت آماده باش بودن تیم‌های آنست (سگ‌های زنده یاب) ادامه داد: عملیات امداد و نجات ادامه دارد و در صورت نیاز به این تیم‌ها به سرعت در محل حادثه حاضر خواهند شد.

انفجار گاز

انفجار گاز

انفجار گاز

انفجار گاز

کدخبر: 721358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟