4 عکس باورنکردنی از بلعیده شدن پژو 207 در خانه / در تهران رخ داد

آتش نشانان ایستگاه 72 و گروه امداد و نجات 12 آتش نشانی در پی درخواست کمک از سوی ساکنان ساختمان مسکونی در ساعت 18:20 دقیقه روز گذشته به سرعت به بزرگراه رسالت، خیابان دردشت روانه شدند.

به گزارش رکنا، یدالله مددی معاون عملیات منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره چگونگی بروزاین حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 207 به هنگام خروج از پارکینگ ساختمان، ناگهان قسمتی از کف پارکینگ نشست کرد و خودرو سواری در حفره ایجاد شده گرفتار شد.

وی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند راننده به کمک همسایگان از خودرو خارج شده بود ولی خودرو از قسمت جلوی آن به داخل گودال پدیدار شده، فرورفته بود.

فروکش کف پارکینگ ساختمان مسکونی خودرو را گرفتار کرد

معاون منطقه 6 عملیات سازمان تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با کشیدن نوار هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و سپس با استفاده از تجهیزات ویژه و جرثقیل دستی(تیفور)، خودرو سواری را از داخل حفره و محل فروکش کف پارکینگ خارج کرده و به بیرون از پارکینگ انتقال دادند.

 مددی با اشاره به ایمن سازی کامل محل و نیز ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان، خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.

ریزش کف پارکینگ تهران

ریزش کف پارکینگ تهران

ریزش کف پارکینگ تهران

کدخبر: 742786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟