اهدای لباس گرم زمستانی به کودکان نیازمند در تهران

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س)، موسسه خیریه امین نیکوکاران وابسته به حسینیه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و مرکز نیکوکاری شهید حاج محمد دشت آبادی در تهران، در ادامه فعالیت های خیریه و کمک های مومنانه خود ۲۰۰ بسته لباس نو زمستانی و ۳۰ جفت کفش برای اطفال، ۵ پایه بخاری برقی، ۲ پایه آب گرم‌کن، ۳ گونی سویا و ۳۰۰ پرس غذای گرام را میان نیازمندان در حاشیه تهران از جمله مهاجرین افغانستانی توزیع کردند.

به گزارش رکنا، در این مراسم که روز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) در یک محله کم برخوردار تهران بزگرار گردیده بود، علی‌رضا دشت آبادی، رییس هیئت مدیره موسسه خیریه امین نیکوکاران و همچنین مسئول مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی بیان داشت: امسال خواستیم که مراسم جشن ولادت حضرت زینب کبری(س) را به گونه متفاوت در کنار بچه‌ها و در همان خانه‌های گلی‌شان برگزار کنیم.

مسئول مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی اظهار داشت: ضمن برپایی جشن میلاد حضرت زینب(س)، بیش از ۲۰۰ دست لباس زمستانی و ۳۰ کفش کتانی برای اطفال و ۵۰ پایه بخاری برقی، ۲ پایه آب گرم‌کن، ۳ گونی سویا و۳۰۰ پرس غذا از سوی موسسه خیریه امین نیکوکاران و مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی در بین خانواده‌های کم برخوردار از جمله مهاجرین افغانستانی توزیع گردید. این کمک هایی است که با یاری خیرین  اهدا شده است .

دشت آبادی در ادامه اظهار داشت: در کنار کمک‌های مومنانه باید تعالیم و ارزش‌های دینی نیز تبلیغ شود، وگرنه کمک‌های مومنانه بدون آموزش و تبلیغ دین، معنی ندارد.

وی در پایان یادآور شد: در حاشیه این مراسم ۶ جایزه نفیس به قید قرعه به خواهران اهدا گردید.

قابل یادآوری است که موسسه خیریه امین نیکوکاران و مرکز نیکوکاری شهید دشت آبادی بخشی از بسته‌های معیشتی خود را در هر رزمایش برای ارائه به نیازمندان مهاجر افغانستانی به خصوص در حاشیه شهرها اختصاص می‌دهد.

نیکوکاری

نیکوکاری

نیکوکاری

کدخبر: 750268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟