معده 2 مرد خارجی در تایباد پر از شیشه بود / دست قاچاقچیان رو شد

به گزارش رکنا ، رنگ و رویشان زرد بود و یکی از آن ها حالت تهوع داشت. چیزی نمی خوردند، انگار از چیزی واهمه داشتند. قدم های کوتاهی برمی داشتند و چابکی جوانی نداشتند. این ها هیچ کدام از چشم مرزبانان دور نماند و این دو مسافر خارجی که قصد ورود به کشور را داشتند، از دیگر مسافران جدا شدند تا به چند پرسش ساده جواب دهند. اما ناگهان وضعیت جسمانی این افراد رو به وخامت گذاشت و حتی یکی از آن ها روی زمین افتاد همین شد که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

ساعتی بعد پس از انجام آزمایش های مختلف و اعتراف دو مرد جوان که پای جانشان در میان بود، موضوع بلعیدن مقادیری موادمخدر مطرح و اقدامات پزشکی برای نجات این قاچاقچیان آغاز شد.

مأموران پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور که با هوشیاری پی به راز مخوف این دو تبعه خارجی برده بودند در پیگیری این پرونده موفق به کشف یک و نیم کیلو ماده مخدر از نوع شیشه شدند.فرمانده گروهان مرزی 17 شهریور تایباد در این باره بیان کرد: این قاچاقچیان تبعه کشور افغانستان بودند که از معده آن ها تعداد 120 بسته آب بندی شده به وزن 1500 گرم کشف شد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده، حسب دستور مقام قضایی متهم به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگ تایباد شد.

ابوعطا

کدخبر: 799860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟