جسد جوان غرق شده در سد سردشت پیدا شد

به گزارش رکنا، جوتیار برزگر گفت: دوم تیرماه ۲ جوان حدودا ۳۰ ساله با قایق دست ساز وارد دریاچه سد شدند که قایق آنها دچار حادثه شد و غرق شدند.

او می گوید:بلافاصله با حضور اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی سردشت و ربط و هلال احمر شهرستان عملیات جستجو آغاز شد و با گذشت هفت روز نتیجه‌ای حاصل نشد.

فرمانده عملیات نجات غریق و رییس جمعیت هلال احمر سردشت گفت: مرحله نخست عملیات جستجو غواصی از صبح جمعه سوم تیرماه تا روز پنجشنبه نهم تیرماه با حضور هفت غواص ماهر و مرحله دوم عملیات از روز دوشنبه ۱۳ تیرماه تا روز جمعه ۱۷ تیرماه با ۲ غواص ثابت و ۶ غواص متغییر از کرمانشاه، پیرانشهر و بوکان در عمق ۳۵ متری و محدوده ۳ کیلومتری از نقطه حادثه انجام گرفت.

عملیات فردا نیز به صورت دشت بانی کنار دریاچه سد انجام خواهد گرفت تا دومین جسد پیدا شود

او گفت:در مرحله دوم عملیات همچنین ۲ قایق هلال احمر و آب نیرو جهت پشتیبانی و گشت حضور داشتند.

برزگر گفت: با ردیابی گوشی خاموش شده دو جوان و فیلم یکی از ویلاهای منطقه مشرف به دریاچه سد تمامی نقاط محتمل، مشخص و توسط غواصان به صورت کامل جستجو شد که امروز با حضور چهار غواص بعد از گذشت ۱۲ روز جستجوی مداوم پیکر متلاشی شده یکی از جوان‌های غرق شده در ۲ کیلومتری از نقطه حادثه کنار دریاچه سد پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

او ضمن تقدیر از زحمات ستاد و مدیریت بحران شهرستان و سایر عوامل نجات غریق  گفت:عملیات فردا نیز به صورت دشت بانی کنار دریاچه سد انجام خواهد گرفت تا دومین جسد پیدا شود.

کدخبر: 801834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟