یک قهوه خانه در امامزاده داوود تابوت مرگ خیلی ها شد + جزییات از زبان سخنگوی آتش نشانی
حجم ویدیو: 38.01M | مدت زمان ویدیو: 00:02:54

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، " سیدجلال ملکی " سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: 40 دقیقه پس از وقوع سیل امامزاده داوود بلافاصله  5 گروه از ماموران ‌آتش‌نشانی با توجه به اینکه منطقه امام زاده داوود خارج از حوزه استحفاظی سازمان است، برای امدادرسانی راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه ماموران آتش نشانی در دقایق اولیه با نردبان‌های خود جان 6 نفر را که در گل گرفتار شده بودند، نجات دادند، در ادامه گفت: ماموران آتش‌نشانی در حال جستجوی افراد حادثه دیده در 2 رستوران و قهوه‌خانه‌ای هستند که در نقاط مختلف این منطقه وجود دارد .

ملکی با بیان اینکه عملیات امدادرسانی با تامل سایر ارگان‌های دیگر در حال انجام است، تصریح کرد: در این قهوه خانه که آتش‌نشانان در حال جستجو هستند 6 جسد کشف شده و احتمال کشف اجساد دیگر وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در ادامه به خبرنگار رکنا، گفت: تا این لحظه 21 جسد در این منطقه کشف شده و همچنان ماموران آتش‌نشانی برای پیدا کردن افراد حادثه، تا سانتیمتر آخر زمین در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه، مکان‌های دیگر این منطقه سیل زده توسط آتش‌نشانان جستجو شده در پایان خاطرنشان کرد: عملیات جستجو  و امدادرسانی توسط آتش‌نشانان تا زمان اطمینان ادامه دارد.

کدخبر: 809421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟