فیلم انتقام گیری به سبک راننده بیل مکانیکی / شوکه می شوید!
حجم ویدیو: 1.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا، یک کارمند کانادایی پس از آنکه توسط کارفرمایش از کار اخراج شد با شیوه‌ای عجیب دست به انتقام جویی زد. این مرد که نامش اعلام نشده با یک بیل مکانیکی اقدام به تخریب چندین خانه ویلایی کرد. این اتفاق در شهر کلگری، واقع در استان آلبرتا کانادا رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه و در توئیتر منتشر شده است این مرد خشمگین را در حال تخریب یکی از خانه‌ها نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که او در پشت فرمان یک بیل مکانیکی نشسته در حال تخریب یک خانه دیده می‌شود. این مرد این فیلم را قبل از رسیدن ماموران پلیس به محل حادثه ضبط کرد. این کاربر در شرح این ویدئو نوشت: «شما نمی‌توانید این خانه را بسازید. یک کارمند ناراضی اخراج شده از یک اسکله تفریحی، با بیل مکانیکی یک خانه را در اسکله تخریب و نابود کرد.»

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی داغ تبدیل شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۷۲ هزار بیننده داشته و بیش از ۵ هزار لایک دریافت کرده است.

بنا به گزارش دیلی استار، ماموران پلیس پس از حضور در محل حادثه این مرد ۵۹ ساله را بازداشت کردند. خسارت وارد شده بیش از ۳۹۰۶ دلار برآورد شده است. صاحب ملک، جوردی نیولندز گفته از این حادثه آگاه بوده و تایید کرده است که بیش از یک ساختمان آسیب دیده است.

کدخبر: 811366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟