پشت پرده پخش نشدن فیلم گل های باوارده برای خبرنگاران / اکران خصوصی برای 2 وزیر! + فیلم
حجم ویدیو: 3.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر رکنا، جشنواره فیلم فجر ۴۱ در یک آزمون و خطای متفاوت، شاهد اتفاقاتی است که همه را متعجب کرده است.

فیلم گل‌های باوارده به صورت اختصاصی برای دو وزیر ارشاد و نفت و جمعی از مدیران جشنواره پخش شد اما روی دیگر ماجرا آن جاست که با ادعای طولانی شدن مراحل فنی برای خبرنگاران اکران نشد و جمع کثیری از خبرنگاران و اهالی رسانه پس از بیش از ۲ ساعت انتظار سالن را ترک کردند.

همزمان با حضور اوجی در کاخ جشنواره، کارگران صنعت پتروشیمی هم حضور داشتند که به آنها اجازه ورود به سالن ویژه وزیر داده نشد و آن ها به سالن دیگری هدایت شدند.

وزیر ارشاد و نفت در جشنواره فجر

وزیر ارشاد و نفت در جشنواره فجر

همه چیز درباره گل های باوارده

 این فیلم پیشتر «پالایشگاه» نام داشت. تصویربرداری این کار اوایل پاییز آغاز شد و حدود چند هفته پیش فیلمبرداری آن به پایان رسید. گل های باوارده دومین تجربه فیلمسازی خوشبخت در حوزه سینمای دفاع مقدس است.

در سال ۱۳۵۹ همزمان با جنگ تحمیلی، تعدادی از مهندسین پالایشگاه نفت آبادان در تلاش هستند با امکانات و تجهیزاتی که در داخل انبارهای آن است، پالایشگاه‌های دیگر را ترمیم کنند.

خوشبخت که ۲ سال پیش با فیلم آبادان یازده ۶۰ در جشنواره فیلم فجر حاضر بود امسال با تهیه‌کنندگی سعید سعدی به سراغ یکی از اتفاق‌های واقعی دوران دفاع مقدس رفته است و بخشی از اتفاق‌های پالایشگاه آبادان را به تصویر کشیده است.

بازیگران فیلم گل های باوارده

بازیگران این فیلم بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، الهام نامی نیک، نادر سلیمانی، یاسین مسعودی هستند.

کدخبر: 867998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟