قالیباف: مجلس در حل مشکلات مصمم است/ علل و عوامل دقیق حادثه قطار بررسی شود

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، محمد باقر قالبیاف در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس امروز از ساعت ۸ و ۵ دقیقه جلسه غیرعلنی داشت و در این جلسه وزرای جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس بانک مرکزی حضور داشتند و بحث و بررسی پیرامون مسائل مربوط به حوزه بازنشستگی و نهاده‌های کشاورزی و سازوکارهای تامین و تولید نهاده‌های کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه نتیجه این جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد، اظهار کرد: مردم مطمئن باشند مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به امور زندگی و مشکلات آنان مصمم است. مجلس تمام تلاش خود را می‌کند تا صدای مردم بر رسیدگی به مشکلات بوده و راه‌های حل مشکلات را پیدا کند.

 رییس مجلس شورای اسلامی افزود: تاکید مجدد رهبر انقلاب به نام مجلس انقلابی سرمایه بزرگ و مسئولیت آور برای مجلس یازدهم است و تبیین اصول انقلابی ماندن منشور مجلس انقلابی محسوب می شود.

قالیباف در جلسه علنی امروزمجلس به کمیسیون عمران ماموریت داد تا علل و عوامل دقیق حادثه قطار را بررسی کنند و گزارش بررسی های خود را در سریعترین زمان ممکن به نمایندگان ملت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه خود میدانم از طرف خود و نمایندگان از دیدار صمیمانه با رهبر انقلاب و نظر لطف ایشان تشکر کنم.

وی تصریح کرد: مجددا اعلام می‌کنم که این حمایت‌ها نه تنها سبب نادیده گرفتن نقاط ضعف و اشکالات ما نمی‌شود بلکه باور داریم بار مسئولیت مان را در خدمت به مردم سنگین تر و اراده ما را راسخ تر می کند.

قالیباف ادامه داد: تاکید مجدد رهبر انقلاب به نام مجلس انقلابی سرمایه بزرگ و مسئولیت آور برای مجلس یازدهم است و تبیین اصول انقلابی ماندن منشور مجلس انقلابی محسوب می شود.

کدخبر: 791169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟