مشکل‌ بسیاری از هنرمندان بازداشتی حل شد/ جشنواره فیلم فجر با هدف نشاط آفرینی برگزار می‌شود

محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت ، درباره آخرین پیگیری های وزارت ارشاد برای آزادی برخی چهره‌های هنری که در بازداشت به سر می‌برند، گفت: وظیفه خود می‌دانستیم از هنرمندانی که مشکلی داشتند حمایت کنیم، ولی برخی فعالیت آنها ربطی به کار هنریشان نداشته است و در اجتماع غیرقانونی شرکت‌ کرده‌اند. تعداد بسیار زیادی از افرادی که دچار مشکل شدند با همکاری دستگاه قضایی مشکل‌شان حل شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فیلم‌های داوطلب حضور در جشنواره فجر در موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره خواهند رسید، تأکید کرد: جشنواره فیلم فجر با هدف نشاط آفرینی در جامعه و در ۳۱ استان برگزار می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی با اشاره به بازدید شب گذشته خود از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، گفت: فیلم‌ها در موعد مقرر خواهند رسید و آثار خوبی در زمینه بین‌الملل به جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره در ۳۱ استان برگزار می‌شود، توضیح داد: در کنار جشنواره برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است و در سال جاری نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم خواهیم داشت که حضور وسیع سینماهای سیّار در این مناطق و کپرنشین‌ها از جمله برنامه‌های جشنواره است.

اسماعیلی تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر با هدف نشاط آفرینی در جامعه برگزار می‌شود و این موارد در جشنواره پیش رو تدارک دیده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برگزاری جشنواره مد و لباس خانواده ایرانی در دهه فجر هم خبر داد.

کدخبر: 860409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟