موضوع حمله به سفارت جمهوری آذربایجان با تعامل و همکاری دوجانبه در دستور کار است

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور ، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز سه شنبه در تماس با همتای آذربایجانی، پس از بررسی ابعاد مختلف حادثه حمله به سفارت این کشور، مسائل و نکات مدنظر را مورد گفت و گو قرار دادند.

در این تماس حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه جزئیات و ابعاد مختلف این حمله از سوی مقامات قضایی و سیاسی کشور مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای این حادثه به موضوع ورود کرد و ابعاد مختلف آن را مورد تحقیق و پیگیری قرار داده و از طریق دیپلماسی و با رویکرد همکاری و تعامل دوجانبه موارد را گام به گام پیش برده است.

دادستان کل کشور همچنین تداوم و تعامل همکاری قضایی بین ۲ کشور دوست و همسایه را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته تفاهم و همکاری های قضایی و سیاسی موجب توسعه پیوند عمیق بین ۲ ملت باشد.

کامران علی‌اف، دادستان کل جمهوری آذربایجان نیز ضمن قدردانی از پیگیری و تلاش‌های دیپلماسی و قضایی جمهوری اسلامی ایران، بر تداوم این همکاری ها تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد رخدادهایی همچون حادثه اخیر موجب از دست رفتن فرصت های همکاری و تعامل های دوجانبه بین دو کشور دوست و همسایه شود.

 

کدخبر: 869563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟