رئیسی از چین دستور بسیج امکانات امدادی محصوران برف در چهارمحال و بختیاری را صادر کرد

به گزارش رکنا ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب به وقت محلی، در تماس‌های تلفنی جداگانه از چین، با معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری، در جریان آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف در این استان قرار گرفت.

آیت الله رئیسی در این تماس‌ها دستورات لازم جهت بسیج همه امکانات استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های همجوار برای حل مشکلات و امدادرسانی به مردم این مناطق صادر کرد.

 بارش‌ برف ناشی از سامانه بارشی اخیر از روز یکشنبه در استان چهارمحال و بختیاری آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه دارد و طی این مدت امدادگران هلال احمر به بیش از سه هزار نفر در استان امدادرسانی کرده‌اند.

علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با بیان اینکه این استان در پی بارش برف در شرایط اضطراری قرار دارد، گفت: به سبب لغزندگی محورها و حجم بالای برف مسافران تا اطلاع بعدی به این استان سفر نکنند. شرایط اضطراری استان ایجاب کرد تا از استان‌های همجوار ماشین‌آلات و تجهیزات برف‌روبی به استان وارد شود و از سوی دیگر بخش خصوصی هم به کمک دستگاههای اجرایی آمده و امید است با همراهی و هم‌افزایی چالش‌های موجود به زودی از میان برداشته شود.

منبع : ایرنا

کدخبر: 870028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟