وجدان عمومی جامعه از حکم پورعباس ناراضی است/ سران قوا ورود کنند

حسین گودرزی در واکنش به صدور رای انفصال از خدمت عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور توسط دیوان عدالت اداری به دلیل مقاومت وی در پذیرش متخلفان کنکور اظهار داشت: ضمن احترام به استقلال قاضی و رای دادگاه که باید به عنوان یک قاعده قانونی مورد احترام همه باشد، وجدان عمومی جامعه از حکم صادره برای آقای پورعباس ناراضی است.

وی با بیان اینکه جامعه نسبت به دلایل صدور این رای اقناع نشده است، افزود: جا دارد که رییس قوه قضاییه یا سران قوا نسبت به این موضوع ورود کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امروزه مدیرانی با وجدان حرفه‌ای و تعهد کاری و خریدن همه مصائب برای ایستادن در مقابل تخلفات الگو و در عین حال کم شمارند، گفت: آقای پورعباس در این مدت در سازمان سنجش نشان داد که آمده است تا به هر قیمتی جلو تخلفات و تقلبات بایستد و اینجاست که باید مقامات و مسئولان کشور این مهم را وجه نظر قرار دهند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اضافه کرد: بی گمان ملت ایران قدر امثال آقای پورعباس را خواهد دانست و کار او را خواهد ستود اما اینجاست که مسئولان باید با انعطاف لازم قدر مدیری که در مقابل تخلفات کنکور و مقابله با متخلفان ایستاد را بدانند و اینجاست که باید نگذاریم هدف و غایت قربانی ابزار وسیله شود.

گودرزی افزود: نوع برخورد با امثال پورعباس برای مدیران جسور و متعهد امانت‌دار درسی خواهد بود و این مهم امروز متوجه تصمیم گیران این ماجرا و مدیران عالی کشور است.

کدخبر: 918002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟