دستور وزیر کشور برای بررسی حواشی تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار

به گزارش  رکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور ،  احمد وحیدی خطاب به سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران نوشت: به دنبال تصاویر منتشرشده در فضای مجازی مبنی‌بر دیدار فرماندار کلاردشت با یکی از دختران وزرشکار، سریعا موضوع را بررسی و گزارش آن را اعلام کنید.

مراسم تقدیر از ورزشکار دانش‌آموز دختری که موفق به کسب رتبه کشوری در رشته والیبال شده بود، حاشیه‌ساز شده است. این مراسم از سوی مسئولان  کلاردشتی برگزار شد. در ویدئویی که از این مراسم منتشر شده است، دختر ورزشکار حجاب اسلامی ندارد. مسئولان برگزاری مراسم اعلام کرده‌اند در لحظه‌ای که از این دختر فیلمبرداری شده است، حجاب او به‌صورت سهوی کنار می‌رود و این‌گونه نبوده که وی بدون حجاب در مراسم شرکت کرده باشد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری کلاردشت برکنار شد

به گزارش رکنا به نقل از خبر انلاین ، مدیر روابط عمومی فرمانداری کلاردشت به علت انتشار تصویر بی‌حجاب یک ورزشکار برکنار شد.

روح اله سگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در توییت نوشت :

تصویری بی حجاب از نوجوان ورزشکاری  که فرماندار کلاردشت به دیدارش رفته بود در فضای مجازی منتشر شد طبق بررسی در مدت حضور فرماندار بانوی ورزشکار دارای حجاب بوده است تصویر منتشر شده در یک لحظه اتفاق افتاده که انتشارش سهوی یا مغرضانه است . تصویر زیر از همان دیدار است .

دستور وزیر کشور برای بررسی حواشی تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار

 

کدخبر: 922712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟