به بهانه سالروز شهادت استواریکم حسین صادقی /  شهادت ارمغان دلدادگی

پسر بزرگ خانواده و متولد سوم شهریور 1353 اهل روستای "کهن" شهرستان راور بود در گذران عمر تحت تاثیر تربیت پدر و مادری دلسوز به مرتبه ای رسیده بود که در مراوده و همنشینی با او می فهمیدی چقدر مهربان و مهمان نواز است.

چنان عاشق و دلداده مکتب حضرت زهرا(س) و سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین علیه السلام شده بود که آرزویش نوکری در خانه این بزرگواران بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کرد.

در بدو ورود به سازمان پلیس، فرمانده اش سردار شهید "مجید خالداری" بود و در کنار این فرمانده سخت کوش و تاثیر گرفتن از این مرد آسمانی فردی با بصیرت شده بود که تهدیدات دشمنان را خوب می فهمید و تمام دغدغه اش ارتقاء امنیت و آرامش در جامعه بود و خالصانه کار می کرد.

ماموریت های زیادی را در کنار شهید خالداری در راه مقابله با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به سرانجام رسانید.

خلاصه قصه این آشنایی بوی جدایی می داد و شهید خالداری در درگیری با اشرار مسلح پر پرواز گرفت و به فیض شهادت نائل آمد و غم این فراق بر دل حسین ماند.

شک ندارم تذکره سفر به کربلای معلا را در خانه حضرت زهرا (س) گرفت و بهمن ماه سال 1386 عازم سفر به کربلا شد ، پس از بازگشت حالش متفاوت تر از همیشه بود گویا در این سفر به تمام آرزوهایش رسیده و آرامش در نگاهش موج می زد.

کمتر از سه ماه بعد در هفدهم فروردین 1387 با هم در ماموریتی برای مقابله با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر شرکت کردیم پس از دو شبانه روز این ماموریت نتیجه ای را در پی نداشت.

به یگان برگشتیم و مهیای ماموریت دوم شدیم زمان اعزام بعد از نماز مغرب و عشاء و پس از جلسه هفتگی قرائت قرآن کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان راور برنامه ریزی شده بود.

دلشوره ای عجیب تمام وجودم را گرفته بود گویا حادثه ای در انتظار است ولی حسین چنان آرامشی داشت که من به حال او غبطه می خوردم و چهره اش نورانی تر از همیشه بود .

به منطقه مورد نظر برای اجرای عملیات رسیدیم و پس از انتظاری کوتاه مدت ساعت 30 دقیقه بامداد بیستم فروردین ماه بود که اشرار در آن تاریکی شب وارد منطقه عملیاتی شدند و در کش و قوس در گیری با اشرار مسلح حسین از قسمت سینه مورد اثابت گلوله اشرار قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد و آسمانی شد و...

و در پایان شهادت ارمغان دلدادگی این شهید عزیز به مکتب اهل بیت علیه السلام بود.

برای شادی ارواح طیبه شهداء صلوات

نویسنده :ستواندوم اسماعیل صادقی همرزم و برادر شهید
کدخبر: 72824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟