مرگ هولناک مرد در قهر همسرش از خانه جهنمی

ساعت 16و 30 دقیقه دوشنبه 31 خرداد ماه امسال مرد ی در تماس با ماموران کلانتری 138 جنت آباد از ماجرای مرگ مرموز شوهر نوه اش خبر داد و تیمی از ماموران برای تحقیق به خانه مرد افغان در منطقه حصارک اعزام شدند.
ماموران با حضور در صحنه جرم با توجه به بوی تعفنی که در خانه پیچیده بود متوجه گذشت زمان زیادی از مرگ این مرد 40 ساله شدند و خیلی زود بازپرس سیدسجاد منافی آذر همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند.
کارشناسان پزشکی قانونی در همان ابتدا اعلام کردند که 3 روز از زمان مرگ این مرد افغان می گذرد و با توجه به گرمی هوا جسد به طور کامل متعفن شده است.
در ادامه کارآگاهان پدر بزرگ خانواده را تحت تحقیق قرار دادند وی گفت: نوه ام چند روزی است که به خانه ما آمده بود و چون نگران همسرش بود از من خواست تا به خانه شان بروم که به محض ورود به خانه با جسد دامادمان روبرو شدم.
زن این مرد افغان نیز در تحقیقات پلیسی گفت: سالها پیش برای زندگی به سوئد رفتیم اما دیپورت شدیم و به ایران آمدیم، همسرم اعتیاد به مشروبات الکلی داشت و هر وقت به خانه باز می گشت در حالت عادی نبود و پس از به هم ریختن خانه شروع به کتک زدن من می کرد.
وی افزود:خسته شده بودم تا اینکه چند روز پیش برای اعتراض به رفتارهای شوهرم، دست پسر 9 ساله ام را گرفتم و به خانه پدر بزرگم رفتم که در این مدت هر روز شوهرم با من تماس می گرفت اما از روز جمعه شوهرم دیگر به من زنگ نزد و هر روز بیشتر نگرانش می شدم تا اینکه از پدربزرگم خواستم برای سرکشی به خانه مان برود که وی نیز با حضور در خانه شوهرم با جسدش روبرو شد.
بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا علت مرگ این مرد افغان از سوی کارشناسان پزشکی قانونی اعلام شود تا راز این مرگ مرموز فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 86841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟