13 مصدوم حادثه سقوط اتوبوس در استان فارس همچنان در مراقبت های ویژه

حمید خدیوی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع 53 مصدوم از هر دو اتوبوس سانحه به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند که 25 نفر از آنان با دریافت خدمات اولیه سلامت ترخیص شدند .
وی ادامه داد:هفت بیمار نیاز به جراحی داشتند که به اتاق عمل منتقل شدند و با دریافت خدمات جراحی اکنون در بیمارستان بستری هستند .
به گفته وی یک تبعه بیگانه نیز در بین مصدومان وجود دارد .
مدیر بیمارستان شهید رجایی شیراز اضافه کرد : 17 مصدوم نیز به بیمارستان نمازی شیراز ارجاع داده شدند که با دریافت خدمات 15 نفر از آنان ترخیص و دو نفر بستری شدند .
یک اتوبوس دوم تیرماه 95 به دلیل عدم وجود حفاظ ایمنی سمت راست و عدم کنترل و مهارت راننده در مهار وسیله نقلیه و احتمالاً نقص فنی خودرو، در دره 20 متری در حوالی شهرستان نی ریز سقوط کرد.
واژگونی دو اتوبوس در محورهای فارس که حامل سربازان آموزش دیده مرکز صفر پنج کرمان بودند در مجموع 96 کشته و زخمی برجای گذاشت.
در اولین حادثه رانندگی که در گردنه لای رز نی ریز رخ داد یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان که از کرمان به سمت شیراز در حرکت بود ساعت یک بامداد به دره سقوط کرد بر اثر این حادثه 19 سرنشین کشته و 30 نفر مجروح شدند.
همچنین در حادثه دوم که در نزدیکی مهارلو رخ داد یک دستگاه اتوبوس دیگر که آن نیز حامل سربازان بود در این مسیر واژگون شد در این حادثه رانندگی 47 سرباز زخمی و توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. علت این حادثه در دست بررسی است.

کدخبر: 86965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟