کلاهبرداری میلیونی یک مرد از 3 زن کارآفرین+عکس

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با اعلام شکایت سه خانم جوان مبنی بر کلاهبرداری سایبری تیمی از کارشناسان، پلیس فتا پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد این افراد در پی تبلیغات گسترده از سوی یک شرکت بنکداری معتبر پوشاک در تهران مبنی بر شناسایی نمایندگی فعال در شهرهای مختلف کشور این افراد با شماره ارائه شده مدیر شرکت تماس گرفته و مبلغ 10 میلیون ریال را به شماره حساب اعلام شده به عنوان بیعانه واریز کردند و منتظر دریافت جواز کالاهای سفارش داده می شوند که با توجه به گذشت زمان علاوه بر حذف کانال در شبکه از نمایندگی مذکور نیز خبری نمی شود.
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباختگان با یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر محل اختفای کلاهبردار را در شهر تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ جهانشیری اظهار داشت: متهم 31 ساله به نام محمد که چند فقره سابقه کیفری در پرونده اش دارد در بازجویی های پلیس و مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده از او به سه فقره کلاهبرداری با ترفند اعطای نمایندگی فعال اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم سایبری از شهروندان خواست با توجه به توسعه کسب و کار در فضای سایبری و بستر اینترنت شهروندان با آگاهی و دقت نظر کامل تحقیق کرده و با هر پیشنهادی تطمیع نشوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 180775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟