پایان فریبکاری های مادر و پسر 15 ساله در شبکه های اجتماعی

سرهنگ"کامبیز اسماعیلی" رئیس پلیس فتا کرمان گفت: در پی مراجعه فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی در شبکه ی اجتماعی تلگرام پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشکیل شد.
وی افزود: شاکی ماجرا را چنین بیان کرد که حدود 15 ماه پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با فردی که خود را خانم معرفی کرده بود آشنا شده است و به هم قول ازدواج داده اند و در میان این خانم با جالب اعتمادش هرآن چه که از وی به صورت وجه نقد و یا اجناس درخواست داشته شاکی برایش فراهم می کرده است.
وی اظهار داشت: بعد از تحقیقات مشخص شد شاکی یک دستگاه لپ تاپ و همچنین 50 میلیون ریال وجه نقد را در دوره های مختلف به درب خانه این خانم برده و بدون این که با وی ملاقات کند آن ها را به یک پسر 15 ساله تحویل داده است اما پس از مدت زمانی خانم ارتباط خود را با شاکی قطع می کند و مکان زندگی خود را نیز تغییر می دهد.
سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد:در نهایت کارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند و آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.
رئیس پلیس فتا در پایان گفت: متهمان با توجه به مستندات موجود به عمل خود اعتراف کردند و مشخص شد که مادری که شوهرخود را از دست داده بود در همکاری با فرزندش این کلاهبرداری را با انگیزه سو استفاده ی مالی طرح ریزی کرده است.
وی در پایان از شهروندان خواست تا به هویت افراد در فضای مجازی به هیچ عنوان اعتماد نکنند و به چنین رابطه هایی خود را وابسته نسازند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 193159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟