دستبرد 360 میلیون تومانی به 137 کارت اعتباری

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با کسب خبری از پلیس فتای استان اصفهان مبنی بر متواری شدن سارق اینترنتی به مشهد پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
سرداربهمن امیری مقدم افزود: در بررسی پرونده مشخص شد متهم سایبری با استفاده از روش اسکیمر اطلاعات حساب بانکی تعدادی از شهروندان اصفهانی را سرقت و به حساب بانکی آن ها دستبرد زده است. وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس خراسان رضوی با بررسی حساب های مالباختگان متهم را شناسایی و سرانجام هفته گذشته متهم (علی 39 ساله) را در یک صرافی در محدوده بولوار فرامرز عباسی مشهد هنگام تبدیل وجوهات برداشتی به ارز دستگیر کردند. این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در بازجویی گفت یک ماه و نیم پیش یک دستگاه اسکیمر به همراه کارت خام بانکی از شخصی به نام محمد به مبلغ 10 میلیون تومان به همراه 50 میلیون تومان سفته خریداری و با بازگشایی مغازه کلی فروشی محصولات آرایشی بهداشتی در اصفهان اسکیمر را نصب کرده و از این طریق 200 میلیون تومان برداشت غیرمجاز داشته است.
در تحقیقات پلیس از این متهم که با سوابق کیفری متعدد و جعل مدارک، تابعیت گرجستان، ترکیه و انگلیس را به دست آورده بود مشخص شد این فرد شیاد با دستبرد به اطلاعات حساب تعدادی از مشتریانش از 10 تا 80 میلیون تومان از حساب آن ها به روش اسکیمر سرقت کرده است. متهم درادامه به برداشت غیرمجاز 360 میلیون تومان از حساب های بانکی مشتریان در شهر اصفهان اعتراف کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

«دزد حرفه ای» هنگام فرار با شلیک پلیس از پای در آمد

داخل پراید و به زور عروسم کرد

پسر بچه 10 ساله به قَتل غیر عمد یک کودک محکوم شد+عکس

دستگیری سه برادر به جرم آزار و اذیت طعمه هایشان/ فیلمبرداری از صحنه آزار و اذیت +عکس

اقدام هولناک 3 مرد با مستاجر یک انبار بزرگ در تهران

کدخبر: 224290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟