مرگ مرموز پسر جوان در باغ سپه سالار تهران + عکس

این جنایت شامگاه شنبه گذشته - 26 اردیبهشت ماه امسال - با تماس یک فرد با پلیس 110 به ماموران کلانتری 109 بهارستان اعلام شد. افسر تجسس کلانتری بلافاصله در محل جنایت که دریک مغازه کیف و کفش خیابان ظهیرالسلام - باغ سپه سالار- بود، حاضر شد.

تماس گیرنده با پلیس 110 به افسر تجسس گفت: وقتی در حال عبور از جلوی مغازه بودم به روشن بودن چراغ در حالی که کرکره نیز تا نیمه کشیده شده بود مشکوک شدم.

وی ادامه داد: از زیر کرکره داخل مغازه را نگاه کردم پسر جوانی را دیدم که روی زمین افتاده است و هر چه به شیشه زدم و این جوان را صدا کردم هیچ حرکتی نکرد بنابراین با پلیس تماس گرفتم.

افسر تجسس وقتی داخل مغازه رفت با بهم ریختگی و جسد پسر جوان روبرو شد و بلافاصله بازپرس سعید احمدبیگی در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران را در جریان این واقعه قرار داد. از سوی دیگر ماموران اداره تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی در محل حضور یافتند و پس از معاینه اولیه جسد زمان مرگ را 24 ساعت قبل و پس ازاستعمال مواد مخدر اعلام کردند.

بنا به این گزارش، بازپرس احمدبیگی دستور داد تا پزشکان قانونی پس از معاینه علمی جسد پسر 32 ساله علت اصلی مرگ را اعلام کنند .

کدخبر: 74727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟