کشف  58 هزار برگ توتو در "لاهیجان"

سرهنگ "محمود قاسمی" در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:در پی خبر واصله مبنی بر توزیع برگ توتو در یکی از خیابان های این شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ قاسمی افزود:ماموران کلانتری 12 گلستان این شهرستان در پی دریافت این خبر و حضور در محل اعلامی فردی 34 ساله را با مقداری برگ توتو دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم نیز بازرسی بعمل آوردند.
وی با تصریح براینکه در بازرسی از منزل متهم مقدار 57 هزار برگ توتو خام و تعداد هزار و 50 برگ توتو پر شده کشف و ضبط شد، ادامه داد: همچنین مبلغ 1 میلیون و 588 هزار تومان وجه نقد، دو عدد ماشین حساب و سه عدد مهر توسط مامورین پلیس در آن مکان کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس ازتشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید، خاطر نشان کرد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده فرد یا افرادی که مبادرت به توزیع چنین برگه هایی در سطح شهر می نمایند، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام لازم صورت گیرد.

کدخبر: 76305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟