انهدام باند سرقت موتورسیکلت

سرهنگ "سیدرضاصادقیان" درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی سرقت های متعدد موتورسیکلت در شهرستان اردکان و همچنین شهرستان های همجوار بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس تحقیقات گسترده ای را در این خصوص آغاز کرده و در این تحقیقات بود که اهالی منطقه به تردد یکی از همسایگان با موتورسیکلت های مختلف اشاره کردند.
صادقیان گفت: ماموران کلانتری 11 احمدآباد، تردد و رفت و آمدهای متهم را مدنظر قرار دادند و پس از کسب اطمینان از موضوع، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ صادقیان ضمن اشاره به کشف تعداد بسیار زیادی از اموال و وسایل مسروقه موتورسیکلت های مسروقه از مخفیگاه این متهم خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی انجام شده به سرقت موتورسیکلت در این شهرستان و چند شهرستان دیگر با همدستی دو تن دیگر اعتراف کرد.
وی افزود: ماموران پلیس دو همدست دیگر این متهم را نیز شناسایی، دستگیر و اعضای این باند سه نفره به 10 فقره سرقت موتورسیکلت و سپس اوراق موتورسیکلت های سرقتی و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با بیان اینکه متهمان، بیشتر دست به سرقت های موتورسیکلت های فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت زده بودند یادآور شد: شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس وسایل نقلیه خود را به تجهیزات و وسایل ایمنی ضدسرقت مجهز کنند.

کدخبر: 86637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟