انهدام باند مواد مخدر در جیرفت

به گزارش ایرنا مجید رستمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با همکاری اداره اطلاعات استان سیستان و بلوچستان و شهرستان جیرفت از ورود این باند از مرزهای شرقی کشور به شهرستان جیرفت مطلع شدیم.
وی اظهار کرد: این باند محموله ای سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور دریافت و به محموله های کوچک تقسیم کرده بود و قصد انتقال این مواد را به استانهای شمالی کشور و شیراز به صورت مسلحانه داشته است.
دادستان جیرفت افزود: پس از رصد اطلاعاتی مشخص شد که یک محموله به وزن بیش از نیم تن مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی زانتیا در حال حمل به حوزه شهرستان جیرفت است.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان برای حمل این محموله دو محل را برای جابجایی در نظر گرفته بودند ادامه داد: این افراد مواد مخدر را پس از نگهداری در شهرستان های بم و فهرج به جیرفت منتقل کردند که در خروجی بخش ساردوئیه جیرفت در دام نیروهای اداره اطلاعات گرفتار شدند.
وی تصریح کرد: راننده خودرو پس از برخورد با نیروهای اطلاعاتی از طریق باغ های این منطقه متواری شد.
رستمی افزود: یک خودروی سواری و بیش از نیم تن تریاک در عملیات تعقیب و گریز کشف و تحویل مقامات قضایی جیرفت شد.
دادستان جیرفت خاطرنشان کرد: با توجه به همسایگی جنوب کرمان با مرزهای شرقی کشور سرریز مشکلات ناامنی و حمل مواد مخدر در این منطقه رخ می دهد که با جدیت در صدد ناامن کردن منطقه برای اشرار هستیم.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 86902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟