یک بیمارستان در شمال تهران امروز پلمپ می شود/ محکومیت های مراکز درمانی خصوصی و دولتی

«مرتضی خدایی » رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات گفت: سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس وظایفی که برعهده دارد با تخلفات در حوزه درمان و با افرادی که در قالب پزشک و حرف پزشکی این شغل مقدس را مورد هدف قرار داده و به جهت سودجویی و اهداف غیرقانونی باعث تحمیل هزینه هایی برای بیماران می شوند برخورد خواهد کرد.
وی ادامه داد: در سال جاری 5 موسسه غیرمجاز پزشکی در حوزه‌های مختلف پوست و مو و لاغری تعطیل و تجهیزات آنها به نفع دولت ضبط شد.
خدایی تصریح کرد: یک بیمارستان بزرگ وابسته به ارگان‌ها به دلیل استفاده از دو ابزار یک بار مصرف که چند بار استفاده می‌شده است مبلغ 18 میلیارد تومان جریمه شد.
وی افزود: دو بیمارستان که داروخانه انها در اختیار شرکت خصوصی بود به دلیل گرانفروشی 5.5 میلیارد جریمه شدند.در سال جاری 5 موسسه غیرمجاز پزشکی در حوزه های مختلف پوست و مو و لاغری تعطیل و تجهیزات اتها به نفع دولت ضبط شد همچنین فردی که متخصص زنان بود به دلیل استفاده از دستگاه خاص سونوگرافی بدون مجوز 4.5 میلیارد جریمه شده است.
خدایی بیان داشت: 6 مرکز درمانی و بیمارستانی به خاطر اضافه دریافتی که محکوم به جریمه نقدی و لغو مجوز شده بودند را مجبور به ارائه خدمات به 20 نفر بیماران بی بضاعت و معرفی شده از کمیته امداد و بهزیستی کردیم.
رئیس مجتمع رسیدگی به تخلفات پزشکی سازمان تعزیرات گفت: امروز یک بیمارستان و یک مرکز درمانی در شمال تهران پلمب خواهند شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟