قدیمی‌ترین پرونده داگستری زنجان مختومه شد

یار محمدی معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به برقراری صلح و سازش در قدیمی‌ترین پرونده دادگستری استان زنجان گفت: این پرونده شامل ادعای 15 نفر در خصوص اراضی روستای بلوبین از حوزه قضائی شهرستان ایجرود بود.

وی افزود: تشکیل این پرونده به زمان قبل از افتتاح دادگستری در ایجرود مربوط می‌شود که با عنوان مزاحمت، به شعبه نهم دادگاه ارجاع شده بود..
وی در ادامه افزود: پس از رسیدگی، حکم بدوی صادر که با تجدیدنظرخواهی محکوم علیه‌ها، پرونده به دادگاه تجدیدنظر استان ارسال شد. شعبه مذکور نیز پس از شش سال رسیدگی، دادنامه بدوی را نقض و جهت ادامه رسیدگی به دادگاه بدوی اعاده کرد.
به گفته معاون دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان، در نهایت پس از تغییرات متعدد قضات رسیدگی کننده به پرونده، سرانجام پرونده جهت رسیدگی به اینجانب به عنوان دادرس علی‌البدل ارجاع شد که پس از دو جلسه رسیدگی در نهایت حکم پرونده را صادر و پس از 19 سال قدیمی‌ترین پرونده دادگستری استان زنجان مختومه شد.
یارمحمدی خاطر نشان کرد: در طول رسیدگی به این پرونده هفت نفر از قضات رسیدگی‌کننده بازنشسته شده واوراق پرونده مذکور نیز شامل شش جلد است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟