مرد گدا پسرش را با چاقو زد تا بتوانند بیشتر گدایی کنند

به نقل از العالم، پدر سنگدل مصری برای اینکه بتواند از فرزندش به عنوان ابزاری برای به دست آوردن پول استفاده کند، با چاقوی تیز به جان وی افتاده و جراحاتی را در سر و پایش ایجاد کرده و وی را به گدایی فرستاده است.
براساس این گزارش، نیروهای امنیتی مصر، این کودک بینوا را در ایستگاه مترو در حال گدایی بازداشت کردند و اکنون در تعقیب پدرش هستند.
مسئولان امنیتی در ایستگاه شبر الخیمه مترو، ابراهیم 9 ساله را در حالی یافتند که توانسته بود با گدایی از مسافران در ایستگاه مترو، 11 جنیه (واحد پول مصر) به دست آورد.
مسئولان امنیتی بعد از صحبت با این کودک متوجه شدند که زخم پای چپش قدیمی است و برخی دیگر از جراحت های قدیمی نیز در سر وی وجود دارد.
این کودک به افسر پلیس گفت: «خدا از پدرم بگذرد، او مرا زخمی کرده تا در مترو گدایی کنم. اومی خواست مردم دلشان برایم بسوزد و به من کمک کنند تا من پول زیاد جمع کنم». پدرم به من گفت: «این یک زخم کوچ و ساده است ولی در عوض طلا به دست می آوری».
این کودک برای تهیه گزارش پزشکی به بیمارستان «النیل» قاهره منتقل شد. گزارش تهیه شده در بیمارستان نشان می دهد که وی در ناحیه سرش زخمی قدیمی و کهنه دارد که دچار التهاب شده و باید مورد مداوا قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 159549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟