7 سارق به 15 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند

سرهنگ "علی کشاورزی" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر کرمان، با توجه به حساسیت موضوع ماموران قرارگاه مبارزه با سرقت این فرماندهی دستگیری سارق یا سارقان را با تحقیقات گسترده ای در دستور کار خود قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران انتظامی با راه اندازی گشت های آشکار و پنهان در روز گذشته موفق شدند 7 سارق را دستگیر و آنان را جهت تحقیقات بیشتر به مقرهای انتظامی دلالت دادند.
وی اظهار داشت: سارقان دستگیر شده در بازجوئی های ماموران تخصصی این فرماندهی به 15 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر کرمان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ کشاورزی گفت: متاسفانه در اثر کم توجهی برخی از شهروندان و رها کردن وسایل در داخل خودرو یا عدم استفاده از تجهیزات ایمنی شاهد وقوع برخی جرائم از سوی سارقان به ویژه سرقت داخل خودرو هستیم که امیدواریم همشهریان عزیز توصیه های پلیس را جدی بگیرند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان به مردم توصیه کرد: لوازم با ارزش خود را روی صندلی های خودرو رها نکنید از نصب تزئینات گران قیمت بر روی خودرو بپرهیزید و حتی الامکان، خودروی خود را در پارکینگ پارک کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟