مرد نقره فروش در دام انتقام گیری مسلحانه مردان زیرخاکی

بامداد سومین روز اردیبهشت ماه سال جاری مردی سراسیمه خود را به ماموران پلیس رساند و از ماجرای گرفتار شدن در دام مردان مسلح خبر داد.
این مرد نقره فروش به ماموران گفت: عصر دوم اردیبهشت بود که از مغازه ام در مرکز تهران به سمت خانه حرکت کردم تا یک سری وسایل برای مغازه بیاورم، وقتی وارد خانه شدم خانواده ام در خانه نبودند و هنوز لحظاتی نگذشته بود که صدای زنگ خانه به صدا در آمد.
وی افزود: 6 مرد با اسلحه، دستبندو تجهیزات پلیسی جلوی در خانه بودند و یکی از آنها با ادعا کرد با حکم قضایی که دارد باید از خانه ام بازدید کند.
فکر می کردم آنها پلیس هستند و به همین خاطر اجازه دادم وارد خانه ام بشوند که همگی آنها به زیرزمین رفتند و یکی از آنها یک گونی بزرگ همراهش بود و در ادامه وسایل انبار مغازه ام را که یک سرویس برلیان ، یک سرویس زمرد، 5 سرویس ساده، 78 انگشتر نقره، آیینه نقره، ساعت مچی نقره که در مجموع به ارزش 500 میلیون تومان داخل گونی ریختند و دستور دادند تا همراهشان سوار بر خودرویشان شوم.
این مرد ادامه داد: در مسیر آنها اصرار داشتند که اعتراف کنم اما نمی دانستم به چه چیزی باید اعتراف کنم و در حالیکه چشمانم بسته شده بود یکی از آنها دستور داد تا مرا از خودرو پیاده کنند.
وقتی چشمانم را باز کردم دیدم در نزدیکی جاده قدیم کرج هستم که پس از فرار آنها متوجه سرقت 500 میلیونی این مردان فریبکار شدم.
مرد نقره فروش به ماموران گفت: یکی از متهمان چهره اش برایم آشنا بود و فکر می کنم همان جعفر است که چندی پیش برای دیدن وسایل قدیمی اش به خانه اش در یکی از شهرهای شمالی رفته بودم.
بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه سرقت برای ردیابی عاملان سرقت میلیونی وارد عمل شدند.
کارآگاهان با تحقیق از مرد نقره فروش خیلی زود موفق به شناسایی جعفر شدند و چندی پیش وی را در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر کردند.
جعفر که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: چندی پیش یکی از دوستانم ادعا کرد که یک لوح سنگی قدیمی پیدا کرده است و متوجه شدیم با حفاری از دل خاک این لوح عتیقه به دست آمده است به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای ارزش آن از مرده نقره فروش و یک مرد عتیقه فروش کمک بگیریم.
وی افزود: وقتی این 2 مرد به شهرمان آمدند مرد نقره فروش ادعا کرد این لوح ارزش میلیاردی دارد و می تواند آن را به یکی از مشتریان خارجی اش بفروشد که در از این معامله سهم من و دوستانم یک میلیارد بود و مرد نقره فروش نیز و دوستانش نیز به همین مقدار سهم بر می داشتند.
جعفر ادامه داد: با توجه به شناختی که نسبت به مرد نقره فروش داشتیم لوح سنگی را که مربوط به دوران هخامنشیان بود در اختیار آنها قرار دادیم اما از آن زمان به بعد دیگر جواب تلفن هایمان را نمی دادند و گاهی اوقات نیز جواب سربالا می دادند.
در این مرحله بود که متوجه فریبکاری مرد نقره فروش شدیم و چون سرما کلاه گذاشته بود تصمیم به انتقام گیری گرفتیم و ابتدا اقدام به خرید تجهیزات پلیسی کردیم و سپس همراه دوستانم به تهران آمده و با سرقت وسایل مرد نقره فروش از خانه اش فرار کردیم تا به بخشی از سهم خود رسیده باشیم.
بنا به این گزارش، کارآگاهان در تحقیقات بعدی 2 عضو باند را دستگیر کردند و تحقیقات برای کشف حقیقت این داستانسرایی های عجیب و دستگیری دیگر افراد شرکت کننده این باند از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟