مریم با انبردست انگشت هایم را فشار داد تا برگه رسید را امضا کنم / شکنجه های یک مرد در زیر زمین

به گزارش رکنا، زمستان سال 94 مرد میانسالی به نام محمد به دادسرا رفت و از یک خواهر و برادر که وی را ربوده بوده و شکنجه کرده بودند شکایت کرد. وی گفت: مبلغ 320 میلیون تومان به من ارثیه رسیده بود که به پیشنهاد خواهرزاده ام تصمیم گرفتم آن را برای راه اندازی یک سفره خانه سنتی در زیرزمین یک رستوران در خیابان تهرانپارس سرمایه گذاری کنم.
با صاحب رستوران به نام مهران و خواهرش مریم که با هم شریک بودند قرار گذاشتم و مبلغ 320میلیون تومان را به آنها دادم و در عوض چک ضمانت گرفتم. 2سال از این ماجرا گذشت اما مهران و خواهرش برای راه اندازی سفره خانه در زیرزمین رستوران کاری انجام ندادند به همین خاطر و برای پس گرفتن پولم مقابل در رستوران رفتم اما مهران دقایقی مرا مقابل در معطل کرد. همان موقع چند مرد ناشناس به من حمله کردند مرا به زور به زیرزمین رستوران بردند. در آنجا مهران و خواهرش به شدت مرا کتک زدند و شکنجه دادند. آنها می خواستند از من رسید پولهایم را بگیرند. مریم با انبردست انگشت هایم را فشار داد تا برگه رسید را امضا کنم.من هم رسیدی را که در آن نوشته شده بود مبلغ 30 هزار دلار و 80 سکه بهار آزادی در عوض طلبم از آنها دریافت کرده ام را مضا کردم و آنها مرا رها کردند.
وی ادامه داد: به دادسرا رفته و از این خواهر و برادر شکایت کرده بودم که یکی از دوستان قدیمی ام سراغم امد و پیگیر ماجرا شد. او گفت در دادسرای ناحیه 4 آشنا دارد و می تواند در ازای دریافت 7میلیون تومان حکم جلب خواهر و برادر کلاهبردار را بگیرد. من که به او اعتماد کرده بودم حرفش را باور کردم. او یک شب با من تماس گرفت و از من خواست مقابل در دادسرا حاضر شوم. او حکم جلب خواهر و برادر کلاهبردار را به من نشان داد و 7 میلیون تومان پول از من خواست اما چون به او گفتم پولی همراه ندارم چک 320 میلیونی ضمانت را از من گرفت.
روز بعد برای بررسی اوضاع مقابل در رستوران رفته بودم که دوستم را آنجا دیدم و فهمیدم آنها با هم در ارتباط هستند و برای گرفتن چک ضمانت از من با هم برنامه ریزی کرده بودند.
به دنبال شکایت این مرد از خواهر و برادر کلاهبردار و دوست صمیمی اش آنها بازداشت شدند و صبح امروز- یکشنبه 24 مردادماه- در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قضی حسین اصغرزاده و با حضور دوقاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند.
در این جلسه مهران که با قرار وثیقه آزاد است در جایگاه ویژه ایستاد ومنکر آدم ربایی و کلاهبرداری شد.
وی گفت: چون دوسال قبل از همسرم جدا شده بودم و باید 320 میلیون تومان به همسرم مهریه می پرداختم این پول را از احمد قرض گرفتم و در ازای آن به او پول نزول پرداخت می کردم.
زن جوان نیز منکر شرکت در آدم ربایی و کلاهبرداری شد و خودش را بی گناه خواند اما متهم سوم در دادگاه حاضر نشد.
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 191503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟