خفه کردن مادر 15 ساله با گریه های نوزاد 6 ماهه لو رفت

به گزارش رکنا ، عقربه ساعت 10 و 30 دقیقه 11 تیرماه سال 82 را نشان می داد که زن میانسالی صدای گریه های نوزاد 6 ماهه ای را از خانه مستاجرش شنید و زمانیکه برای آرم کردن این نوزاد کوچولو به جلوی در این خانه رفت با صحنه هولناکی روبرو شد.
مادر 15 ساله این نوزاد در حالیکه روسری آبی رنگی دور گردنش بسته شده بود کبود روی زمین افتاده بود و نوزاد کوچولو در کنار جسد مادرش بی تابی می کرد.
همین کافی بود تا تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل در قتلگاه این مادر نوجوان حاضر شده و شروع به تحقیق کردند.
ماموران در گام نخست زن صاحبخانه را هدف تحقیق قرار دادند وگفت: شب گذشته شوهر و برادر شوهر این زن در خانه بودند و صدای درگیری بین زوج جوان به گوش رسید اما خیلی زود پایان گرفت تا اینکه صبح با شنیدن صدای گریه دختر کوچولوی این خانواده به جلوی در خانه شان رفتم که دیدم در باز است و وقتی وارد خانه شدم با جسد سیمرا روبرو شدم.
همین کافی بود تا شوهر این زن به عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شود و وی خیلی زود پرده از راز جنایت شبانه اش با همدستی برادرش پرده برداشت.
این مرد همسرکش در دادگاه پشت تریبون ایستاد و به قاضی پرونده اش گفت: شب حادثه برادرم میهمان خانه مان بود که به خاطر بدبینی هایی که به سمیرا داشتم با او شروع به صحبت کردم که سمیرا عصبانی شد و باهم درگیر شدیم اما خیلی زود با وساطت برادرم این درگیری پایان گرفت.
وی افزود: نیمه های شب بود که سمیرا از خواب بیدار شد و دوباره به خاطر حرفها و بدبینی هایم با من شروع به بحث کرد که در یک لحظه عصبانی شده و روسری که به سر داشت را دورگردنش انداختم.
این مرد شکاک ادامه داد: سمیرا سر وصدا می کرد که برادرم به کمکم آمد و پاهایش را گرفت و من با روسری که دورگردن همسرم بود اقدام به خفه کردن سمیرا کردم.
بدین ترتیب شوهر جوان به اتهام قتل از سوی قاضی دادگاه به قصاص نفس - اعدام - و برادرش نیز به جرم مشارکت در قتل به 15 سال زندان محکوم شد.
بنا به این گزارش، باگذشت 13 سال از این جنایت خانواده سمیرا با گرفتن بخشی ازپول دیه، قاتل دخترشان را بخشیدند و پرونده در این مرحله برای صدور حکم زندان این قاتل به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟