دست درازی راننده به جیب مسافران+عکس

به گزارش رکنا ، اوایل سال 93 بود که پرونده های جیب بری زیادی پیش روی ماموران قرار گرفت و همین کافی بود تا تیم ویژه ای از ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران برای ردیابی این باند حرفه ای وارد عمل شوند.
کارآگاهان در این مرحله پی بردند که این جیب برهای حرفه ای سوار بر خودرویشان در خیابان ها پرسه زده و پس از شناسایی طعمه هایشان تحت عنوان مسافر آنها را سوار بر خودرویشان می کنند و مسافران با توجه به اینکه 2 مرد در صندلی عقب نشسته بودند در صندلی جلو پراید نشسته و در زمان پیاده شدن راننده خودرو که از جیب برهای حرفه ای است به بهانه باز کردن در خودرو اقدام به جیب بری از طعمه هایشان می کند.
بدین ترتیب تجسس ها برای دستکیری این باند 3 نفره کلید زده شد و ماموران خیلی زود توانستند 2 جیب بر را که در صندلی عقب پراید نقش پردازی می کردند دستگیر کنند اما پس از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و دوباره شروع به جیب در سطح شهر می کنند.
تجسس ها برای دستگیری این دزدان جیب بر ادامه داشت تا اینکه یکی از ماموران در نقش مسافر سوار بر خودروی جیب برهای حرفه ای شده و زمانیکه قصد پیاده شدن از پراید دزدان را داشته جیب بر حرفه ای اقدام به جیب بری می کند که پلیس جوان مچش را گرفته و خیلی زود تیم های پلیسی که آنها را تحت نظر داشتند برای دستگیری این باند وارد عمل می شوند.
این دزدان جیب بر پس از اعتراف به 200 فقره جیب بری از سوی دادگاه به 12 سال زندان محکوم می کند و این درحالی بود که پرونده 32 شاکی سال 93 در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تحت بررسی بود و بازپرس نصرتی با اطلاع از محکومیت این دزدان در زندان دستور داد تا رییس این باند جیب بر برای تحقیقات بیشتر از زندان به دادسرا آورده شود.
متهم صبح امروز- شنبه- پیش روی بازپرس نصرتی به 32 جیب بری اش اعتراف کرده و صحنه جیب بری هایش را پیش روی بازپرس پرونده باسازی کرد.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی اش به دستور بازپرس نصرتی در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.


کدخبر: 192079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟