دستگیری سارق منزل در عملیات ضربتی ماموران کلانتری 11 یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد درباره جزئیات این خبر گفت: در ساعت یک بامداد شب گذشته خبر سرقت از یک منرل خالی از سکنه در بلوار طالقانی شهر یزد از طریق تماس مردمی به پلیس اعلام شد.
سرهنگ "منوچهرنصیری" افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران گشت کلانتری 11 شهید چمران در محل حاضر و طی هماهنگی با قاضی کشیک، وارد خانه شده و متوجه شدند سارق پس از سرقت از محل متواری شده است. نصیری گفت: تحقیقات ماموران نشانگر این بود که سارق از طریق پشت بام از محل متواری شده که با درایت جانشین و ماموران کلانتری 11 منازل مسکونی مجاور نیز تحت محاصره قرار گرفت و پس از مدتی جستجو متهم مشاهده شد. سرهنگ نصیری ادامه داد: سارق که خود را گرفتار در چنگال قانون می دید با یک جسم تیز به سمت ماموران پلیس حمله ور شد اما در عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران پلیس تسلیم شد.
وی گفت: در بازرسی از متهم مقادیر بسیار زیادی جواهرآلات سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضائی، متهم به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان یادآور شد: شهروندان هنگام مسافرت منزل خود را به افرادی مطمئن سپرده و از نگهداری اموال باارزش در منزل خودداری کنند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟