پایان خونین قرار خیابانی داماد با پدرزن در افسریه تهران

به گزارش رکنا ، ساعت یک بامداد جمعه 5 شهریور ماه سال جاری ماموران کلانتری 156 افسریه در جریان مرگ مرد میانسالی در یکی از بیمارستان های شرق تهران قرار گرفتند و با حضور در بیمارستان مشخص شد که قربانی جنایت هدف ضربات چاقوی دامادش قرار گرفته است.
همین کافی بود تا تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای افشاگری راز این جنایت خانوادگی وارد عمل شوند.
کارآگاهان درگام نخست خانواده قربانی جنایت را هدف تحقیق قرار دادند و دختر جوان که هنوز باور نداشت شوهرش دست به قتل پدرش زده گفت: چندی پیش به خاطر اختلافاتی که با شوهرم داشتم از خانه خارج شده و به خانه پدری ام پناه آوردم.
وی افزود: دیگر خسته شده بودم و حاضر نبودم به خانه شوهرم بازگردم و وقتی پدرم متوجه مشکلات من و همسرم شد خواست تا با حل نشدن مشکلات به خانه خودم بازنگردم و این درحالی بود شوهرم با تماس های تلفنی اش اصرار داشت به خانه بازگردم.
این زن جوان ادامه داد: صبح پنج شنبه شوهرم با پدرم تماس گرفت و خواست تا برای حل مشکلاتمان در محل قراری همدیگر را ملاقات کنند و پدرم که دوست داشت این اختلافات پایان بگیرد پیشنهاد دامادش را پذیرفت که این اتفاق رخ داده است.
ماموران در گام بعدی پی بردند که داماد جوان سوار بر پراید در محل قرار ملاقات حاضر شده و زمانیکه با پدرزن میانسالش روبرو می شود در اقدامی مرگبار با چاقو ضربه ای گردن مرد میانسال زده و پا به فرار گذاشته است.
بنا به این گزارش، در این مرحله ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس مدیر روستا برای دستگیری این داماد فراری وارد عمل شده اند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟