سابقه سیاه مسافر زن  B.R.T +عکس

روز 22 بهمن امسال از طریق پلیس110 دستگیری یک زن جیب بر در خط BRT آزادی - خاوران به کلانتری 115 رازی مخابره شد .

با حضور مأموران کلانتری در ایستگاه هلال احمر واقع در نبش خیابان قدمی ، یک مادر و دختر به مأموران اعلام کردند که زنی جوان دست به سرقت گوشی تلفن همراه و پول داخل کیف آنها زده که هنگام سرقت دختر جوان متوجه سرقت شده و با کمک مردم اقدام به دستگیری زن جیب بر کرده اند .

ماجرای این جیب بری با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای منیریه تهران روی میز ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان در نخستین اقدام به تحقیق از مادر و دختر مسافر پرداختند و مشخص شد زن جیب بر به سرقت دو گوشی تلفن همراه و پول های داخل کیف دستی مادر خانواده دست زده است وی گفت : " با دخترم در داخل اتوبوس ایستاده بودم که ناگهان دخترم متوجه شد که زنی دستش را داخل کیف من کرده است که بلافاصله موضوع را به من اطلاع داد ؛ این زن بلافاصله در ایستگاه هلال احمر از اتوبوس به بیرون پرید و قصد داشت تا با سوار شدن به یک خودرو ی سواری از محل فرار کند که توسط مردم دستگیر شد " .

با آغاز تحقیقات از زینب 32 ساله، وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار و
حرفه ای در زمینه جیب بری که از سال80 تاکنون بارها به خاطر جیب بری دستگیر و روانه زندان شده است، شناسایی شد .

زینب که با توجه به دستگیری در زمان سرقت چاره ای جز اعتراف نداشت، به جیب بری های زیادی در مدت شش ما ه گذشته و سرقت از داخل کیف دستی زنان مسافران در خط بی آر تی مسیر آزادی - خاوران اعتراف کرد و گفت: "هر روز از کرج به تهران و به میدان آزادی می آمدم؛ در طول روز به عنوان مسافر در اتوبوس های خط خاوران - آزادی تردد می کردم و پس از انجام چندین سرقت ،باز به کرج می رفتم".

سرهنگ حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران به رکنا گفت: "با توجه به شناسایی زن جیب برو اعتراف وی به سرقت های شش ماهه بازپرس تقاضا کرده تا تصاویر وی انتشار یابد و زنانی که در اتوبوس بی آر تی در دام وی افتاده اند برای پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران واقع در میدان حـر وخیابان 12 فروردین مراجعه کنند. ".

کدخبر: 21388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟