5 راز زندگی بزرگ‌ترین قاچاقچی جهان

خواکین گوسمان 61 ساله، ملقب به «ال چاپو» در پی نخستین فرارش در سال 2000 درحالی که «اما کورونل» تنها 18 سال داشت، با او ازدواج می‌کند. آن‌دو 13 سال با خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند تا این‌که ال چاپو در سواحل مکزیک برای دومین بار دستگیر می‌شود.

اینک اما کورونل پنج راز پنهان زندگی همسرش را فاش می‌کند. او آشنایی شان پن با همسرش را از طریق یک بازیگر مکزیکی موسوم به کاته‌دل کاستیو می‌داند و اینکه ساخت فیلمی از زندگی همسرش موضوع تازه‌ای نبوده و از همان نخستین آشنایی با همسرش، موضوع فیلم را از او شنیده است.

کورونل آرامش ال چاپو را دومین راز او می‌داند. او که با همسرش در یک مهمانی آشناشده، می‌گوید: لبخند او به شکل عجیبی به من آرامش می‌داد. هرگز ندیدم اعصابش بهم بریزد یا زودرنج باشد.

ال چاپو را از جمله ثروتمندان بزرگ جهان می‌شناسند. او 26 سال از همسرش بزرگ‌تر است. وقتی از همسرش پرسیدند او چه هدایایی برایش خریده تا دلش را بدست آورد، می‌گوید: او هرگز برایم کادوهای هزاران دلاری و گران‌قیمت برایم نخرید، بلکه با نحوه صحبت‌کردنش قلب مرا به‌دست آورد. او با رفتارش آدم دوست‌داشتنی‌ای برای همه بود. جالب این‌که شان پن نیز پس از ملاقات با وی، گفته که در کاریزمای ال چاپو شکی نیست.

خانم کورونل در بیان سومین راز زندگی همسرش، حضور مقامات سیاسی مکزیک در مراسم عروسی‌شان را رد می‌کند و می‌گوید: فقط خانواده من و ساکنان مزرعه در عروسی شرکت داشتند و مراسم خیلی ساده برگزارشد.

او خودش را چهارمین راز زندگی همسرش می‌داند و می‌گوید: من هرگز آدم حسودی نسبت به شوهرم نبودم حتی درباره پیام‌های او و کاته‌دل کاستیو بازیگر زیبای مکزیکی هم حسادت نداشتم. او همچنین به خبرنگار مجله رولینگ استون می‌گوید: من هنوز متقاعد نشده‌ام که همسرم در کار قاچاق مواد مخدر بوده است. و همین، پنجمین راز زندگی ال چاپو را می‌سازد که به گمان همسرش یک فرد عادی‌ست. او می‌گوید: اصلاً این اتهام‌ها را که او را تشنه به خون، نژادپرست و... می‌خوانند، منصفانه نمی‌دانم. او یک آدم کاملاً معمولی‌ست؛ برایش مهم نیست سر کدام میز می‌نشیند و هرچه جلویش بگذارند می‌خورد. او خیلی معمولی است.
کدخبر: 21574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟