نقشه شیطانی جوان شیک پوش برای فریب آرایشگر معلول

به گزارش خبرنگار رکنا ، چندی قبل مرد آرایشگری که از معلولیت جسمانی رنج می برد با مراجعه به پلیس آگاهی کرمان مدعی شد که یکی از مشتریان به ظاهر ثروتمند آرایشگاهش، 4 میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده است.
این مالباخته که اوستا محمد نام داشت، به دلیل وضعیت جسمانی و معلولیتش و روابط عمومی بالایی که داشت، همیشه مغازه اش پر از مشتریان بود که بسیاری از آنها را نمی شناخت.
او به ماموران گفت: «یک روز پسر جوانی که ظاهری شیک داشت برای اصلاح موهایش به مغازه من آمد. با اینکه سرم شلوغ بود اما آن جوان اصرار داشت که کارش را انجام دهم. او مدت زیادی انتظار کشید و در این مدت با سوالات مختلف همه جزییات زندگی ام را فهمید. وقتی گفتم می خواهم به هر قیمتی گواهینامه بگیرم مدعی شد می تواند با کمک آشنایانش در پلیس و با صرف کمی هزینه، گواهینامه را برایم تهیه کند. من هم به او اعتماد کردم و 4 میلیون تومان پول به او دادم. اما او بعد از گرفتن پول متواری شد و دیگر خبری از او ندارم.»
به این ترتیب کارآگاهان پلیس آگاهی که احتمال می دهند مرد شیاد با این ترفند افراد زیادی را تلکه کرده باشد، با در دست داشتن تصویر چهره نگاری شده این کلاهبردار، تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کرده اند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟