نسخه مرگ رمال برای دامادی که همسرش نازا بود / جزئیات شلیک های مرگبار به همسر و مادرزن

در جریان این اقدام هولناک مادر زن و زن جوان کشته شدند و پدر زن عامل جنایت نیز مجروح شده و به بیمارستان انتقال داده شد.
این حادثه ساعت 23 نیمه شب جمعه در روستای پیرواش شهرستان آق قلا در استان گلستان رخ داد. بر اساس گزارش های دریافتی از پلیس کلستان ، ساکنان منطقه که با شنیدن صدای گلوله ها احتمال داده بودند باید حادثه ناگواری رخ داده باشد به سرعت ماموران را در جریان ماجرا قرار دادند.
دقایقی بعد وقتی نیروهای پلیس شهرستان آق قلا خود را به محل حادثه رساندند که عامل جنایت متواری شده بود. بر اساس بررسی های صورت گرفته داماد خانواده که اقدام به تیراندازی کرده بود ، از گذشته با خانواده همسر خود اختلاف داشته و دامنه اختلافات آنها هر روز عمیق تر می شد. قربانیان حادثه عمع و دختر عمه عامل جنایت بودند و متهم به قتل 5 سال قبل با دختر این خانواده ازدواج کرده بود.
پلیس با توجه به اطلاعاتی که از عامل جنایت بدست آورده بود، عملیات تعقیب و گریز خود را در سطح گسترده ای آغاز کرد تا اینکه توانست 12 ساعت بعد از حادثه مخفیگاه وی را در یکی از محلات شهر ردیابی و او را بازداشت کند.
سرهنگ مجتبی مروتی رییس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره گفت: متهم با اسلحه شکاری به در خانه پدر زن خود مراجعه کرده و با شلیک شش گلوله، همسر و مادر زن خود را به قتل رسانده و پدر خانم خود را نیز مورد هدف قرار داده که پدر خانواده مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد و هم اینک بستری است. سرهنگ مروتی گفت: قاتل پنج سال قبل با دختر عمه خود (مقتول) ازدواج کرده بود، اما به علت بچه‌دار نشدن پیش از این، خود اقدام به خودکشی نیز کرده بود.
وی در خصوص علت و انگیزه قاتل گفت: بررسی های اولیه نشان از وجود اختلاف شدید خانوادگی بین اعضای این خانواده دارد و گمان می رود انگیزه وقوع این جنایت اختلاف خانوادگی باشد که تحقیقات و بررسی در این زمینه ادامه دارد. سرهنگ علی امیریان فرمانده انتظامی آق قلا نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: ساعت و 30 دقیقه روز پنجشنبه روز گذشته، یکی از شهروندان آق قلا در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان، گزارش وقوع یک فقره قتل در منزل همسایه خود را بود. وی افزود: ماموران پلیس شهرستان با حضور در این محل با پیکر بی جان و غرق به خون مادر و دختری به ترتیب با سن 51 و 28 سال مواجه شدند.
سرهنگ امیریان با اشاره به دستگیری پدر خانواده، افزود: بنا به اظهارات متهم، این خانواده دارای دو فرزند معلول بوده و مقتولان برای حل مشکلات خود به رمال و فال گیر متوسل می شدند و این مساله زمینه ساز، قتل شده است.
وی گفت: قاتل مدعی است که به رمال گری، فال گیری و طالع بینی اعتقادی نداشته و بعد از متوجه شدن از عمل مادرزن و همسر خود، بعد از درگیری لفظی با آنها ، کنترل خود را از دست داده و اقدام به کشتن اعضای خانواده خود می کند. فرمانده انتظامی آق قلا افزود: اکنون متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شده است.
فرمانده انتظامی آق‌قلا در پایان گفت : شایسته است مردم عزیز هر نوع خبری در خصوص سلاح‌های فاقد مجوز و یا موارد مشکوک را با پلیس 110 در میان بگذارند .
شنیده شده است؛ که متهم به قتل از سیستانی‌های پیرواش شهرستان آق‌قلا نیز است . این سومین قتل با اسلحه شکاری یک هفته گذشته در گلستان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

عکس های اقدام وقیحانه پدرخوانده با دختر پرورشگاهی/داماد تحمل نکرد

مرد بی نوا زنش را در وضعیت بد به همراه 3 مرد در باغ دید / زنش با دوست پسر دوران دانشجویی قرار داشت

خفه کردن اشتباهی پسر بچه 2 ساله قبل از جشن تولد+عکس

همخوابی های بی رحمانه تازه عروس با دوست مجرد داماد / او هر شب میهمان خانه ما بود!

فحاشی به زنان بخاطر نوع پوشش/ 12 نوجوان خاطی روانه زندان شدند

کدخبر: 224319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟