به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس شهر آبادان در جریان زورگیری های 2 جوان موتور سوار قرار گرفتند و با دستور سرهنگ سید محسن تقی زاده، فرمانده انتظامی شهر آبادان تیمی از ماموران کلانتری 11 برای دستگیری این زورگیران خشن وارد عمل شدند.
در این مرحله تیم های گشت پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس منطقه های جرم خیز را تحت نظر قرار دادند تا اینکه ساعت 1:40 بامداد دوشنبه ماموران پلیس با 2 جوان موتور سوار که جوانی را هدف زورگیری های شبانه شان قرار داده بودند روبرو شدند.
خیلی زود تیم پلیسی برای دستگیری این زورگیران چاقوکش دست به کار شدند که 2 جوان با دیدن ماموران پا به فرار گذاشتند تا اینکه در این تعقیب و گریز پلیسی راننده موتور دزدان فراری در پارک پشت مرقد سید عباس کنترلش را از دست داده و روی زمین می افتد.
یکی از زورگیران در این مرحله با چاقویی که در دست داشت به سمت ماموران حمله می کند تا راهی برای فرار پیدا کند اما این متهم و همدستش در اقدام غافلگیرانه پلیس زمینگیر شدند.
ماموران در گام نخست تحقیقات از این 2 متهم پی بردند یکی از آنها فواد از متهمان تحت تعقیب پلیس است که بارها به اتهام دزدی دستگیر شده است.
فواد که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: با چاقو به سمت طعمه هایم حمله می کردم و چاقو را روی گردنشان می گذاشتم و با تهدید اقدام به سرقت گوشی موبایل می کردم و سپس سوار بر موتور همدستم که در انتظارم بود پا به فرار می گذاشتیم.
بنا به این گزارش، 2 زورگیر خشن به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند تا دیگر جرائم احتمالی و طعمه های این باند خشن شناسایی شوند.
علی رنجکش
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

صحنه باور نکردنی از یک دختر در جنگل تاریک

فیلم گفتگو با 2 جوان شهرستانی که پولدار شدن را از پارک دانشجو شروع کردند + تصاویر

ماجرای کتک خوردن شاهین از سوی مهتاب و دختر خاله اش / این جوان دختر خاله ها را به خارج از شهر برده بود که ...

سلفی الناز حبیبی با مرد دوست داشتنی در حال تهرانگردی +عکس

سلفی دیدنی سوپراستار زن سینمای ایران با کامران تفتی ! +عکس

کدخبر: 224560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟