جنایت بی رحمانه درخانه مادربزرگ + عکس

ساعت 4 عصر 16 شهریور ماه امسال ماموران کلانتری 158 کیانشهر در جریان کشته شدن زن 70 ساله ای به نام زرین تاج در خانه اش قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران پای در قتلگاه گذاشتند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که قربانی جنایت زمانیکه در خانه تنها بوده با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

شوهر زرین تاج در این مرحله از سوی ماموران تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: ساعت 12 و 30 دقیقه برای خواندن نماز به مسجد رفتم و زمانیکه به خانه برگشتم در آپارتمان بسته بود و همسرم نیز پاسخگوی تلفن نبود و این در حالی بود که زرین تاج قصد رفتن به جایی را نداشت که خیلی زود ماجرا را به بچه هایم خبر دادم و آنها نیز با حضور در ساختمان نتوانستند در خانه را باز کنند.

وی افزود: حتی کلیدساز هم موفق به باز کردن در نشد که مجبور به شکستن در خانه شدیم و زمانیکه وارد شدیم با جسد خون آلود همسرم روبرو شدیم.

کارآگاهان در این شاخه پی بردند که عامل جنایت به راحتی وارد خانه شده و مقتول را زمانیکه سر نماز بوده با چاقو به قتل رسانده و سپس اقدام به سرقت طلاهای زن تنها کرده است.

بدین ترتیب ماموران با اطلاعات به دست آمده ماجرای قتل را از سوی آشنا مورد بررسی قرار دادند تا اینکه روز 27 شهریور ماه مرد طلافروشی در منطقه کیانشهر در تماس با پلیس ادعا کرد که پسر 20 ساله با مراجعه به مغازه اش قصد فروش طلا و جواهراتی را دارد که احتمالا سرقتی است.

ماموران بلافاصله به مغازه طلافروشی رفته و جوان 20 ساله ای را که امید نام دارد دستگیر کردند که در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد وی نوه قربانی جنایت خونین است.

امید ابتدا منکر قتل مادربزرگش شد و به ماموران گفت: روز حادثه وقتی وارد خانه مادربزرگم شدم دیدم پسرخاله ام به نام محسن، مادربزرگم را به قتل رسانده و با طلاها قصد خارج شدن را دارد که به تعقیبش پرداختم و او طلاها را روی زمین انداخت و پا به فرار گذاشت.

وی افزود: طلاها را برداشتم و چون به پول نیاز داشتم برای فروش آنها به مغازه طلافروشی آمدم که دستگیر شدم.

کارآگاهان در این مرحله به سراغ محسن رفته که وی ادعا کرد روز حادثه در حال تعلیم رانندگی بوده و از ماجرای قتل بی اطلاع است.

امید که سعی داشت با نقش پردازی ماجرای قتل را به گردن دیگران بیندازد خود دردام تناقض گویی هایش گرفتار شد و به ناچار لب به اعتراف گشود.

قاتل جوان به ماموران گفت: برای سرقت طلاها و جواهرات مادربزرگم وارد خانه شدم و مادربزرگم در حال نماز خواندن بود که از پشت او را هدف ضربات چاقو قرار داده و با برداشتن طلاها پا به فرار گذاشتم.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران پس از بررسی های فنی و انجام بازسازی صحنه روز 24 اسفند ماه قرار مجرمیت امید را با اتهام قتل و سرقت طلا صادر کرد.

کدخبر: 62202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟