شلیک های مرگبارداماد 2 زنه به 5 عضو خانواده همسرش/ پلیس کرمان این مردرا دستگیر کرد

سرهنگ علی پرنگ فرمانده پلیس قلعه گنج از دستگیری یک قاتل فراری که مادر زن و برادر زن خود را کشته و باجناق، خواهر زن و همسرش را زخمی کرده بود، خبر داد.

وی گفت: به دنبال وقوع چند تیر اندازی در یکی از بخش های "قلعه گنج" در اواخر سال 93 که منجر به کشته شدن دو و مجروح شدن سه عضو یک خانواده شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور ماموران در صحنه وقوع جرم مشخص شد قاتل پس از ارتکاب این عمل هولناک ازصحنه متواری شده است.

سرهنگ پرنگ با اشاره به این مساله که یک قبضه اسلحه غیر مجاز در صحنه جرم کشف شد، ادامه داد: در بررسی های بیشتر و انجام تحقیقات از مجروحان محرز شد که قاتل، داماد خانواده بوده که بعد از تجدید فراش به علت اختلافات خانوادگی با خانواده زن اول خود دست به چنین جنایتی زده است.

فرمانده انتظامی قلعه گنج خاطرنشان کرد: در این تیراندازی دو نفر که مادرزن و برادر زن متهم بودند کشته و همسر، خواهرزن و باجناق وی نیز با مجروحیت مواجه شده بودند.

وی بیان داشت:اگر چه پی جویی های پلیس از لحظات ابتدایی آغاز شد اما به دلیل خروج قاتل از محدوده استان ماموران پلیس آگاهی 18ماه درگیر این پرونده بودند و سرانجام با انجام تحقیقات گسترده و تلاش شبانه روزی سرنخ هایی از محل اختفای قاتل بدست آورند و مشخص شد وی در یکی از بخش های شهرستان "سپیدان" از توابع استان فارس مخفی شده است.

وی خاطرنشان کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتی بیشتر مشخص شد متهم با هویت جعلی در یک گاوداری مشغول به کار است.

سرهنگ پرنگ گفت: از این رو ماموران پلیس "قلعه گنج" با همکاری پلیس استان فارس در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی فارس برای بازجویی های بیشتر انتقال دادند.

وی افزود: اگر چه داماد جنایکار در ابتدا منکر جرم انتسابی بود اما سرانجام پس از مواجهه با دلایل و مستندات لب به اعتراف گشود و علت و انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی ذکر کرد.

کدخبر: 73043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟