ناگفته های زن بدنساز از جزییات مرگ مرد آشنا / در مصاحبه با رکنا عنوان شد + تصاویر

این جنایت نیمه شب 23 فروردین ماه رخ داد و مرد جوانی به نام شهرام در مجتمع مسکونی خیابان امام رضا(ع) تهران از سوی شهرزاد که مربی بدنسازی است کشته شد.

همسرتان را کی از دست دادید؟

-7 سال پیش شوهرم که زندگی خوشبختی با او داشتم بخاطر ناراحتی های قلبی دچار مشکل شد تا اینکه درگذشت و من تنها شدم.خیلی سخت بود و برای رهایی از این شرایط به دوستانم پناه بردم و خواهر شهرام نیز جزو همین دوستان بود.

خواهر مقتول می خواست تو از تنهایی بیرون بیایی؟

-او نیت خوبی داشت هم می خواست من تنها نباشم هم اینکه برادرش از اعتیاد به شیشه نجات یابد.

پس از همان ابتدا می دانستی شهرام معتاد است؟

بله.از خواهرش شنیده بودم که شهرام بخاطر اعتیاد از همسرش جدا شده است دوستم خواست من به برادرش کمک کنم تا اعتیادش را کنار بگذارد.

چند سال بعد از درگذشت همسرتان بود؟

دوسالی می شد که پذیرفتم من و شهرام با هم آشنا شدیم و از آن به بعد مقتول به خانه من رفت و آمد پیدا کرد .

نامزد کردید؟

خیر.من و شهرام هیچ رابطه ای با هم نداشتیم تنها او را در ترک اعتیادش حمایت می کردم خانواده اش شاهد هستند که چندین بار شهرام را در کمپ ترک اعتیاد بستری کردم اما همه تلاش هایم بی نتیجه ماند.

شغلی داری؟

خیر. شوهرم بیمه بود وقتی درگذشت از سویی هم حقوقش را می‌گرفتم وهم خانواده‌ام کمکم می‌کردند. مشکلی برای گذران زندگی نداشتم. پیش از مرگ شوهرم نیز مربی بدنسازی بودم و زندگی آرامی داشتیم.

و شب قتل؟

شهرام آن شب به خانه من آمد و خواست مواد بکشد که من اعتراض کردم و بحث‌مان شد. او می‌گفت تو با اطلاعاتی که از زندگی من به خانواده‌ام می‌دهی آرامش را از زندگی‌ام گرفته‌ای. در همین لحظه او چاقو کشید که من هلش دادم و از در بیرون رفت. چاقو زمین افتاده بود که من آن را برداشتم اما در همین لحظه شهرام به من حمله کرد و نمی‌دانم چطور چاقو در گردنش فرو رفت.

می دانی چه عاقبتی داری؟

شرمنده خانواده‌اش هستم. نمی‌دانم چطور با آنها روبه‌رو شوم.احتمال می‌دهم مرا ببخشند چون مهربانی های زیادی برای شهرام داشتم.

کدخبر: 73164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟